Sunday, October 3, 2010

MC Mong Support!



어이 거기, MC MONG! ♥ 나는 전에 지금 막 당신을 대략 2 년 발견하고, 너의 것의 큰 팬이다! 나는 당신 때문에서만 1N2D를 본다! 웃음이 당신에 의하여 저에게 하고 나 중대한 정취를 안으로 둔다! 나는 당신의 마지막 3 CD'S 있다; s는 그(것)들을… 당신 음악, 나 다만 사랑한다 그것을 항상 한다! 나는 이다 당신을 사랑하는 미국에 있는 많은 사람들, 및 진짜로 당신에 관하여 배려 당신이 거기 알게 하고 싶었다. 당신은 당신을 많은 지원이, 걱정한다 있다! 당신은 나의 유구한 슈퍼스타이다! 당신, Mong에게 다량 사랑!
다량 사랑,
Beth
테일러, 애리조나, 미국


Hey there, MC MONG! ♥


I just discovered you about two years ago, and I am a big fan of yours! I only watch 1N2D because of you! You make me laugh and put my in a great mood! I have your last 3 CD's and play them all the time...you music, I just love it!


I wanted to let you know there are a lot of people in the USA that love you, and really care about you. You have a lot of support, please care about you!


You are my eternal superstar! Much love to you, Mong!


Much love,
Beth
Taylor, Arizona, USA

No comments:

Post a Comment